10 Kasım 2013 Pazar

Ablamın Yanında Arkadaşını Siktim

Merhaba Seks Hikaye Okurları Benim Adım Ömer 19 Yaşındayım 1.72 Boylarında Ve Kaslı Bir Vucudum var Yani Kızlara Göre Yakışıklı Sayılabilecek Birisiyim. Hikayemde İsimleri Gerçek Kullanmayacagım Kendı Ismımde Dahil. Neyse Hikayeme Başlıyorum.Ben yine her zamanki gibi akşam spordan eve geldim üvey ablam ve arkadaşı mine evdelerdi kıyafet değiştiriyorlardı annem ve babamın nereye gittiğini sordugumda bu

9 Kasım 2013 Cumartesi

Karşıma Türbanlı Ama Çok Seksi Tay Gibi Kadın Geldi

Merhaba seks okuyucuları bugün kurban bayramın ikinci günü gece 11de bayramda şansımı açıldı yoksa kadınlarmı azdı bilmiyorum bu gün gündüz yaşadıklarımı size oldugu gib anlatacagım ismim erol 43 yaşımda yanlız yaşayan dul bir erkegim sabah bayram namazına gitim eve geldim anneme ve annemde kalan cocuklarımı görmeye bayramlaşmaya gitmek üzere hazırlandım oturdugum semten annemin semtine kadar

Sevgilim Beni Köpek Pozisyonunda Sikti

Merhaba arkadaşlar ben Beyza. Ve bu ilk seks hikayem ve ilk denemem ben suan 19 yasındayım üniversiteye başladım ama ilk denemelerim orta okul 8. sınıfta oldu anlatmak istiyorum ve bu siteyi tercih ettim Ben 8. sınıfa giderken bir arkadaşım vardı ve çıkmaya başladık ilk öpüşmelerimizi yaptık ama sex yapamiyacağımız için dayama yı teklif etti bende kabul ettim ama biraz zaman vermesini istedim ve bir süre

8 Kasım 2013 Cuma

Karım Kendi Eliyle Soydu Beni

Merhaba Yeni Seks Hikaye Okurları.. Eşim 48 ben 45 yaşındayım eşimi son yıllarda tatmin edemiyordum. daha önce bazı pasif ilişkim de olmuştu. eşim le de konuşurken yatakta bazen erkek hayal ederdik oda sana da girsin falan derdi bende bişi demezdim. bazen arkamı eller hoşlanırdım. eşim bu arada bir erkekle beraber olmaya başlamış. adamında daha önce pasif ile ilişkileri olmuş. ama benden gizli yapmak zorunda

7 Kasım 2013 Perşembe

Kuzenimi Götünden Siktim

Merhaba Seks Hikaye severler bu yaz gerçekleşen bir hikayem var ben 19 yaşındayım halamların yanına izmire gitmiştik orda halamların yazlığı vardı orda kuzenim gözde ile yüzüyorduk gözde fiziği çok iyi değildi göğüsleri yoktu ama götü biraz dışarı çıkıktı evde sürekli tanga yada mini etekle gezerdi bende onun odasında
kalırdım sürekli bana musallat olurdu bende onu tutup fırlatırdım sonra aklıma bir fikir geldi ve o her bana

4 Kasım 2013 Pazartesi

Evimin Kraliçesi Kızım Sinem

Merhaba Seks Hikayecileri Ben 40, eşim Zeliha 37 yaşında. Sarışın ve beyaz tenli olan eşim güzel ve alımlıdır. Kendisine bakar, hiçbir şeyi kafasına takmaz. Cem ve Sinem isminde iki çocuğumuz var. istanbul’da reklam ve afiş üzerine çalışan özel işyerim var. 22 yaşındaki oğlumuz Cem ile 19 yaşındaki kızımız Sinem geçinemeyip sürekli kavga edince Cem’i dedesinin yanına Konya’ya Gönderdik. Okula başlayan kızımız

Abim Ev Arkadaşımı Banyoda Sikiyordu

Merhaba Seks hikayeleri Takipçileri.. Ben Mardinden Buket Hikayem Üniversite Okuduğum sırada İzmirde Gerçekleşmişti 8 tane abim olduğu için erkek gibi yetişmiş erkek gibi davranıyordum hatta bir sevgilim bile olmamıştı o güne kadar hayat sadece ders çalışmak ve geleceği düşünmekti.. En küçük abim askerliğini izmirde yapıyor arada sırada görüşüyorduk birgün evcil izin alıp yanımıza kalmaya geldi biz 4 arkadaş